Leto po izenačitvi elektronske napotnice z običajno bolnike še vedno begajo številni »kratki stiki«, zaradi katerih je lahko naročanje po elektronski poti pravi podvig. Dogajanje, zaradi katerega se jim večkrat potožijo zavarovanci, je izkusil tudi prvi mož Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS) Marjan Sušelj. »Izbral sem zdravstveno storitev, pri kateri bi moral biti na vrsti naslednji mesec. A že naslednji dan sem prejel dopis izbranega oddelka, da te storitve sploh ne opravljajo.« Po Sušljevi oceni bo potrebnih še več mesecev, da bo delovanje el

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.