Obseg dela se v podjetju Bartog Trebnje širi predvsem zaradi zadovoljnih strank in odličnih storitev, ki jih odlikuje tudi jamstvo.

Servisni verigi B.H.S. in Euroservis veljata za največji verigi neodvisnih servisov v Sloveniji. S svojim delom sta navzoči v vsaki regiji in sta del mednarodne skupine Eurogarage, ki v evropskem merilu obsega že več kot 5600 neodvisnih servisov, ki so kot člani zavezani k izpolnjevanju najvišjih zahtev v servisni dejavnosti.

Visok standard je pričakovan

»Sistem franšizne blagovne znamke zagotavlja končnemu uporabniku visok standard, ki je pričakovan in ga z nadzorom in rednim izpopolnjevanjem lahko vzdržujemo in zagotavljamo strankam. Prilagajamo se najnovejšim trendom avtomobilske industrije in lahko z zelo širokim znanjem zagotovimo visoko raven vzdrževanja vozila. Naša zahteva in spodbuda franšizojemalcem v smislu nenehnega pridobivanja znanja, pomoč pri tehničnem razvoju in naložbah v opremo ter dnevno povezovanje vseh sodelujočih v mreži nam vsem skupaj predstavlja neprecenljiv kapital, ki ga lahko skupaj izkoriščamo in tako ponujamo zanesljivost, prijazno izkušnjo in zaupanja vredno storitev vsem voznikom po veliko dostopnejših cenah kot pri pooblaščenih servisih,« je delo predstavil Žiga Trbovc, vodja B.H.S. sistemov pri podjetju Bartog iz Trebnjega.

V mreži imajo namreč precej strokovnjakov za točno določene okvare ali specifične znamke in modele vozil, ki so s svojim znanjem navzoči v vsej mreži. Podjetje Bartog ima kot distributer blaga in kot član skupine Group Auto International tudi močno vez neposredno s proizvajalci originalnih avtodelov in tako lahko ves čas zagotavlja primerno teoretično in praktično znanje. Žiga Trbovc poudarja, da lahko edino na tak način zagotovijo enako raven servisiranja kot pooblaščeni serviserji in z ustreznimi rezervnimi deli, ki so deklarirani kot originalni oziroma primerljive kakovosti.

Preverite ceno in garancijo za servisne storitve

»Imamo znanje in izkušnje za servisiranje vseh znamk in starosti vozil. Pri nas v nasprotju s sosednjimi državami v glavah kupcev še vedno velja, da nepooblaščen servis ni sposoben ponuditi enake ravni kakovosti. Naše redne stranke lahko same povedo, da ni tako. Naš način servisiranja namreč ustreza vsem zahtevanim tovarniškim normam proizvajalca vozila, zato lahko k nam pride tudi na primer avto, ki je še v tovarniški garanciji. Evropska uredba namreč dopušča lastnikom vozil, da sami odločijo, kje bodo servisirali avto, tudi če je še v tovarniški garanciji. Z našo storitvijo, ustrezno dokumentacijo in le ustreznimi vgrajenimi deli namreč vozilo obdrži vse pogoje tovarniške garancije, kot bi jih pri servisiranju pri pooblaščenem serviserju. Druga stvar so razna podaljšana jamstva, ki jih komercialno oglašujejo uvozniki in prodajalci novih vozil in ki nimajo skoraj nobene podobnosti z dejansko tovarniško garancijo ter obsegom kritja v primeru okvar, taka jamstva pa so praviloma pogojena s servisiranjem vozila pri njihovi pooblaščeni mreži. Seveda je vsak kupec tisti, ki se odloči po svoji volji, če ga to jamstvo zanima in ga je pripravljen plačati. To v praksi pomeni, da za obstoj tega jamstva lahko stranka vozi svoje vozilo na naš servis samo v času, ko je veljavna tovarniška garancija. Po tej dobi, praviloma je to po prvih dveh letih, pa je stranka spet primorana voziti avto na pooblaščen servis, da lahko obdrži komercialno jamstvo. Jasno je, da proizvajalci avtomobilov vlagajo veliko denarja v razvoj in proizvodnjo novih modelov, na drugi strani pa težko upravičijo ves ta strošek v ceni novega avtomobila. Zato menim, da je njihova edina rešitev poprodaja in servis, kjer pa so cene v večini primerov pretirane in za naše pojme dokazano neupravičene. 

Našim strankam v vsakem primeru ponujamo 12-mesečno garancijo na storitev in vgrajene dele. Zaupa nam vse več strank, ki imajo vozila mlajša od petih let, naše storitve pa zadovoljno uporablja tudi vse več večjih voznih parkov, kjer še posebej pridejo do izraza izjemna odzivnost, pokritost po vsej državi in najvišja možna kakovost v kompletu s ključno stroškovno učinkovitostjo,« dodaja Žiga Trbovc. ap