»Z umikom navadnih plastičnih vrečk iz prodaje želimo dodati kamen v mozaiku trajnega zmanjšanja potrošnje plastičnih nosilnih vrečk, obenem pa kupcem ponuditi trajnostno alternativo,« je poudaril generalni direktor Lidla Slovenija Gregor Kosi.

V Lidlu napovedujejo tudi, da bodo do leta 2025 zmanjšali uporabo plastičnih materialov v poslovanju za 20 odstotkov. Do istega leta naj bi bila vsa embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk narejena iz plastičnih materialov, ki jih bo možno 100-odstotno reciklirati, obnoviti ali ponovno uporabiti.

Okolju prijaznejše rešitve

Dodali so še, da bodo okolju prijazne rešitve na področju embalaže iskali v sodelovanju z dobavitelji.

Slovenska vlada je sicer že lani sprejela spremembo uredbe o ravnanju z embalažo in odpadno embalažo, s katero želi trajno zmanjšati potrošnjo lahkih plastičnih nosilnih vrečk. V Sloveniji bodo tako s 1. januarjem 2019 na vseh prodajnih mestih blaga ali izdelkov prepovedane brezplačne plastične nosilne vrečke ne glede na debelino njihove stene.

Iz vseh ukrepov so v skladu z evropsko direktivo izvzete zelo lahke plastične nosilne vrečke, ki so namenjene za primarno embalažo svežih živil, ki niso predpakirana.