»Naša edina konkurenčna prednost je in bo v ljudeh, v njihovi energiji in zagrizenosti, da skušamo vedno narediti najboljše, kar lahko, za naše uporabnike. Smo podjetje, ki ne samo da trdo dela, ampak se v njem dobro počutimo in zabavamo. To so naše interne vrednote. Delovna kultura je energija, kar se lepo zrcali tudi na sestankih. Učinkoviti so, ljudje pa so si pripravljeni pomagati. To je osnovna vrednota, ki izhaja še iz Simobila,« poudarja mag. Dejan Turk, direktor A1, ki je bil prepoznan za najboljšega zaposlovalca med velikimi podjetji.

Ko išče metaforo za podjetje, odgovori, da so kot legokocke. »Smo igrivi, zabavni, vedno nekako 'in', na nas samih pa je, da se sestavimo v obliko, ki bo v danem trenutku dala največjo vrednost zaposlenim, našim strankam in lastnikom. Če se bomo morali hitro spremeniti, se bomo znali hitro sestaviti v neko drugo obliko in igrivo nadaljevati naprej,« je prepričan Turk, ki je motor pri ustvarjanju mladostne energije. Konstantno uvajajo novosti, med drugimi coaching program, v katerega so vpeli 170 sodelavcev, močno krepijo blagovno znamko delodajalca.

Zanj je bila najtežja šola, ko so ob reorganizaciji podjetja morali odpustiti skoraj 60 ljudi. »Videl sem, kako smo ljudem, ki so ostali tukaj, odvzeli njihove prijatelje, njihove sodelavce, s katerimi so radi delali, in je njihov odhod ustvaril slabo klimo.«

Sam se vsak dan ukvarja z napakami. »Imamo več kot 70.000 strank in marsikdaj naredimo stvari zelo dobro, tu in tam pa pošteno zamočimo. Z vsako pritožbo se skušam osebno ukvarjati, jo tudi rešiti, če lahko. V kulturi naših ljudi v A1 mora biti, da ne odnehamo, dokler ne rešimo problema pri strankah. Če vidim, da smo malo površni, se skušam s sodelavcem pogovoriti. Imam prijazen način pogovora, nisem menedžer, ki bi ustrahoval, in ne bežim pred napakami.«

Zelo pomembna se mu zdi odprta in transparentna komunikacija z vodstvom. Tedensko se sprehodi po prostorih podjetja in govori s sodelavci. »Moja vrata so vedno odprta. Imamo tudi interno facebook skupino z imenom Workplace, kjer so vsi sodelavci vključeni, objavljamo včasih zabavne, včasih resne vsebine. Kdaj posnamem tudi kakšen video, ga objavim v skupino, kjer lahko komentirajo in zastavljajo vprašanja. Smo zelo aktivni in skušamo delati sodobno na digitalni način,« poudarja Turk, tudi direktor VIPmobile Srbija, ki je bil pred časom prav tako prepoznan za najboljšega zaposlovalca. »To, da smo pod blagovno znamko A1 po treh letih prepoznani za najboljšega zaposlovalca, je za nas mejnik, na katerega smo zelo ponosni. To je dokaz, da smo na področju odnosov z zaposlenimi spet na pravi poti.« slo