Tako ima novi CLS na primer pet sedežev, oblikovno pa je še kako dinamičen in eleganten. V Sloveniji naj bi novi CLS našel okoli 30 kupcev, v lovu za njimi in njihovo naklonjenost pa mu bodo pomagali 6,5 centimetra daljša medosna razdalja (zdaj 2,94 metra) in skupno malo več kot 5 centimetrov daljša karoserija (4,99 metra) kot pri predhodniku, kar naredi notranjost še bolj prostorno. Notranjost so v veliki meri oblikovali po zgledu serije E, volan pa so si »izposodili« iz prestižnega S. Voznik in potniki imajo veliko možnosti individualnih nastavitev, za večjo varnost skrbijo številni elektronski sistemi, ki so jih tudi prevzeli iz serije S, omogoča pa tudi avtonomno vožnjo tretje stopnje. Pri motorjih sta trenutno na voljo dva vrstna šestvaljnika, bencinski (v kombinaciji z »blagim« hibridnim električnim pogonom) zmore 435 konjev (320 kilovatov) in še 22 električnih (16 kW), dizelski ima 340 KM (250 kW), ponujajo pa seveda tudi najsodobnejši samodejni menjalnik in štirikolesni pogon 4matic. Kmalu se bodo prodajni paleti pridružili še 4-valjni motorji. Osnovna cena novega CLS se trenutno začne pri 78.930 evrih. az
Tretja generacija stilske ikone
Mercedes-Benz je s tretjo generacijo modela CLS veliko stvari povzel iz drugih višje umeščenih modelov, kar seveda novincu pomaga pri njegovih prodajnih adutih. Ko je ugledal luč sveta leta 2004, je bil CLS svojevrstna senzacija, saj je s kupejevskim in limuzinskim duhom združeval dva svetova, ki ju ljubitelji avtomobilov še kako cenijo. Športnost in dinamiko kupeja ter uporabnost limuzine, ki je v novi generaciji še posebej poudarjena.