Toda v avtomobilski industriji veljajo dvojna merila, ki jih nazorno kažejo tudi nemški avtomobilski proizvajalci. Plače v matičnih državah zaposlenih delavcev so namreč občutno višje od plač njihovih kolegov drugod po svetu, za nameček so tudi pri delitvi dobička privilegirani. Samo za primerjavo: mehiški delavci v Audijevi tovarni – znamka je del koncerna Volkswagen – v Puebli se morajo zadovoljiti z urno postavko, ki je nižja od dveh evrov, pa čeprav tam sestavljajo model Q5, katerega osnovna cena presega mejo 40 tisočakov. Kljub temu je povpraševanje po delu izjemno. Na ra

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.