»Potrošniki se vse pogosteje srečujejo z zahtevnimi odločitvami, ki vplivajo na njihov finančni položaj in počutje. Poleg tega jim ponujajo vse bolj zapletene finančne produkte,« so zapisali Aditi Bhutoria, John Jerrim in Anna Vignoles, avtorji omenjene študije. Znanstvenici prihajata iz univerze v Cambridgeu, znanstvenik pa iz inštituta UCL za izobraževanje.

Na kratko: Slovenci se niso najbolje odrezali, so pa Slovenke opazno bolj vešče z denarjem kot moški. Vsaj v nekaterih primerih. Tveganje za Slovence je še vedn

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.