Proizvodna hala je bila danes še zadnjič povsem prazna in svetleča. V 270 metrov dolgem in 90 metrov širokem poslopju bodoče Magnine lakirnice, ki ga je danes graditelj Pomgrad uradno predal investitorju, je namreč nemško podjetje Durr nemudoma začelo montirati notranjo opremo.

»Danes je za nas pomemben mejnik,« je bil ob tej priložnosti ponosen David Adam, vodja bodoče Magnine lakirnice. Nemci, ki veljajo za vodilnega svetovnega dobavitelja opreme za lakiranje vozil, bodo najprej inštalirali jeklene konstrukcije in prezračevalne naprave.

Pomgradovi delavci, ki so poslopje zgradili tri tedne pred dogovorjenim pogodbenim rokom, še niso zapustili gradbišča v občini Hoče-Slivnica. Zdaj se lotevajo še gradnje manjše hale, ki bo namenjena sprejemu in razpošiljanju karoserij, do poletja pa bodo uredili še okolico.

Po besedah Adama bodo v novem obratu polakirali do dvajset avtomobilskih karoserij na uro ali največ 450 karoserij na dan. V slovenski Magni, ki naj bi začela redno proizvodnjo spomladi 2020, bo zaposlenih okoli 400 ljudi, v javnosti pa so v preteklih dneh zaokrožile nepreverjene informacije, da Magna kadruje v Srbiji. »To ne drži,« je danes razložil vodja kadrovanja Borut Zorman. »Čisto vsi, ki so bili doslej izbrani, so iz Slovenije, pretežna večina pa je doma v bližini tovarne.« Prvih 40 delavcev se medtem že uvaja v Gradcu, druga skupina izbrancev gre na uvajanje junija.