Z režiserko, ki je do spolne neenakosti, še posebej v filmski industriji, tudi sicer zelo kritična, smo se pogovarjali na 68. mednarodnem filmskem festivalu v Berlinu, kjer so njen zadnji film prikazali v tekmovalnem programu.

Zdi se, da skozi filme razmišljate o nekakšnem sodobnem »ženskem stanju«, vendar v vaših zgodbah ključno vlogo igra tudi tradicija. Se vam zdi, da ta še danes zaznamuje življenja žensk, ne glede na to, kje živijo?

Res je, zanimajo me nasprotja – predvsem pa podobnosti – med na videz arhaičnimi in na videz sodobnimi svetovi. V

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.