Dr. Aleš Kuhar, agrarni ekonomist: Iskanje dna, kako iz ničesar narediti nekaj
Klasični stari kupci trgovine še vedno vrednotijo po tem, koliko pri njih stane kilogram zrezkov, pravi agrarni ekonomist dr. Aleš Kuhar. »Toda akcijske prodaje mesa so prišle v takšno kakofonijo, da pri potrošnikih verjetno ne vžgejo več. Z akcijskimi cenami so se tudi trgovci ustrelili v koleno. Če potrošnika navadijo na ekstremne popuste, to vodi v odvisnost, zato jim kupci zamerijo, če neke kategorije mesa ne prodajajo več po ekstremno znižani ceni. Trgovec je, če želi ostati cenovno atraktiven, prisiljen iskati prihranke, najpogosteje tako, da išče izdelke slabše kakovosti,« na sporno kakovost mesa opozarja dr. Kuhar.
Kaj konkretno se dogaja?
Agroživilski sistemi v nekaterih najrazvitejših državah – v EU v tem pogledu prednjači Nemčija – so se usmerili v iska...