»Citypark meri 53.000 kvadratnih metrov in ponuja kar 1800 parkirnih prostorov. Z več kot 120 trgovinami in lokali, ki jih oddajamo, smo največje in najmodernejše nakupovalno središče v Sloveniji,« je pojasnil Toni Pugelj, direktor Cityparka, največjega nakupovalnega centra v Sloveniji.

Treba se je prilagoditi obiskovalcem

»Želimo si, da med našimi najemniki prevladujejo ugledne in prepoznavne blagovne znamke. Naš cilj je bil in je še vedno, da v Slovenijo prvi pripeljemo čim več novih blagovnih znamk. Tako smo v zadnjem času prvi k nam pripeljali Guess Jeans, Pepe Jeans, GAP, Mango, Esprit in prvo specializirano trgovino Lego v Sloveniji.

Cilji in želje so, da najemniki pri nas ostanejo dlje časa. Nekateri so z nami že od začetka, na primer Interspar, DM, Sportina, Hervis, New Yorker in H&M. Ves čas skrbimo za to, da dodajamo novo zanimivo ponudbo za obiskovalce. Naša želja je, da so prostori in oprema trgovin in lokalov predstavljeni obiskovalcem z zadnjimi koncepti trgovin,« je prednosti trgovskega centra predstavil Pugelj.

Po dejavnosti je v Cityparku največ tekstilnih in športih trgovin, vključujejo pa tudi enega največjih Intersparov v koncernu.

Najemniki ostajajo vedno dlje

Znotraj Cityparka ni lastniških lokalov, vsi trgovci imajo lokale v najemu, pri čemer je direktor Cityparka pojasnil: »S partnerji se vedno pogovarjamo o dolgoročnem sodelovanju. Tudi njihovih najemnikov ne imenujemo v resnici najemniki, ampak shop partnerji. Najemnina je odvisna od več dejavnikov, med drugim od frekvence, lokacije lokala, nadstropja, od tega, katere trgovine so v bližini, in tržne ponudbe.«

Največje nakupovalno središče v Sloveniji kot svoje poslovne adute predstavlja predvsem lokacijo v prestolnici, pokrita in obiskovalcem prijazna sodobna parkirišča, sledenje smernicam in redno prenovo obstoječih lokalov, dobro dostopnost za dostavo blaga, urejeno okolico, več vhodov v center ter bližino obvoznice.

»Mogoče vsega tega, kar smo dobili kot ogromen trgovski center, ne moreš kot najemnik poslovnega prostora dobiti kje drugje, bi pa poudaril, da je pri najemu ali nakupu poslovnega prostora treba upoštevati predvsem dostopnost in parkirne prostore. Vse drugo se še lahko uredi,« je opozoril Pugelj.

Ker pa so se razmere na prodajnem trgu v zadnjem obdobju sprostile, kar dokazuje tudi povpraševanje po novih blagovnih znamkah, ki jih pridobivajo v Cityparku, je povpraševanje po oddaji poslovnih prostorov pri njih že preseglo ponudbo.

»Pomembno nam je, da smo in ostanemo nakupovalno središče v pravem pomenu, da smo trendsetterji in da se obiskovalcem poleg nakupovanja Citypark predstavlja kot prostor za druženje in zabavo.« ap