Krüger je na ženevskem avtomobilskem salonu pojasnil, da ni povsem proti uvedbi modrih značk. A ta ukrep bi moral biti del širšega paketa. Če želijo oblasti promovirati električne avtomobile, morajo zagotoviti boljšo infrastrukturo, je poudaril. Zato bodo nujni pogovori z novo nemško vlado, njegove besede povzema nemška tiskovna agencija dpa. BMW vztraja pri cilju zmanjšanja izpustov ogljikovega dioksida. A »brez dizla cilji na področju ogljikovega dioksida niso dosegljivi«, je menil.

Zaradi negotovosti se je povpraševanje po dizelskih avtomobilih v Nemčiji in Veliki Britaniji zmanjšalo. A tovarne BMW se lahko hitro odzovejo na povpraševanje z izdelavo avtomobilov na bencinski, dizelski ali električni pogon, je zagotovil.

Krüger ne verjame, da bo ameriški predsednik Donald Trump uresničil grožnjo uvedbe carin na evropski uvoz avtomobilov. »To se ne bo zgodilo s predsedniškim odlokom čez noč,« je zagotovil. Če pa bi do tega prišlo, se bo BMW znašel v najboljši situaciji od vseh konkurentov, je še dodal prvi mož podjetja. BMW namreč v ZDA izdeluje sedem modelov in je tam tudi največji avtomobilski izvoznik.

Toyota ne bo več proizvajala dizelskih osebnih vozil

V Nemčiji so se, potem ko je zvezno upravno sodišče v Leipzigu odločilo, da so prepovedi starejših dizelskih vozil v mestnih središčih zakonite, pojavile ideje o uvedbi t.i. modrih značk za dizelska vozila, ki izpolnjujejo okoljske standarde. S poenoteno prakso po vsej državi naj bi se izognili zmedi in zagotovili skladno regulacijo. Nemška vlada je napovedala, da bo idejo preučila. Glede ideje je sicer veliko nejasnega. Nekateri tako zagovarjajo eno modro značko, drugi svetlo modro ali temno modro glede na okoljsko ustreznost avtomobilov.

Japonska Toyota je danes na ženevskem salonu sporočila, da ne bo več proizvajala dizelskih osebnih vozil. Odločitvi je botrovalo manjše povpraševanje. Ustrezne korake bodo naredili še v letošnjem letu, so sporočili. Medtem bodo dizelska lahka dostavna vozila in terenska vozila pri Toyoti ostala.