Na Dunaju milijarda potnikov, pri nas milijon izgovorov
Uporaba javnega potniškega prometa pri nas pada že od osemdesetih let prejšnjega stoletja. Ne preseneča, da ta trend sovpada z vse manjšimi naložbami v železniško in drugo potniško infrastrukturo na eni strani ter izrazitim porastom naložb v cestno infrastrukturo na drugi. Podatki kažejo, da se je v času intenzivne gradnje avtocestnega križa med letoma 1994 in 2003 število voženj z avtomobilom povečalo za 37 odstotkov, medtem ko se je število potnikov v javnem potniškem prometu zmanjšalo približno za polovico. Ljubljana pri tem ni in na žalost ne more biti izjema.
Odkar so v prestolnici leta 2009 uvedli urbano, ki natančno beleži potovalne navade, se z izjemo leta 2013 število potovanj zmanjšuje in je lani padlo na vsega 37,4...
Čeprav malenkostno, je tudi lani število potovanj z avtobusi Ljubljanskega potniškega prometa upadlo in doseglo najnižjo raven od uvedbe urbane. Več...