Podjetje Innomdle Lab se je leta 2015 razvilo iz Samsungovega kreativnega inkubatorja C-LAB. Njihov glavni produkt je zapestnica sgnl, ki so jo napovedali že leta 2016. Idejo so najprej predstavili na platformah za množično zbiranje denarja in si prislužili zavidljive vsote zagonskega kapitala. Zgolj na portalu indiegogo so zbrali več kot dva milijona ameriških dolarjev.

Prototip zapestnice so predstavili na več tehnoloških sejmih, od berlinskega IFA do lasvegaškega CES. Obiskovalci so bili vedno znova navdušeni nad idejo, vendar se šele letos zdi, da je zapestnica sgnl doživela stopnjo praktične vrednosti. »Smo v zelo glasni sobi, vendar dejansko slišim zvok prek prsta. Precej nenavadno doživetje,« je svojo izkušnjo z zapestnico opisal novinar portala engadget.

Kako zapestnica deluje

Sgnl prejme zvočni signal iz mobilnega telefona prek bluetooth povezave. Zapestnica nato pretvarja zvok v vibracije, te pa potujejo prek zapestja do prstov. Konica prsta nato posreduje zvočne vibracije do uporabnikovega uhlja, ta pa lahko razločno posluša govorca na drugi strani zveze. Povratni govor zajema mikrofon, ki je nameščen v zapestnico. Kot dodajajo, njihova tehnologija za sedaj najbolje deluje pri pretvarjanju človeškega glasu, zato kakovostno poslušanje glasbe še ni mogoče.

Zapestnica sgnl deluje tudi kot športni merilnik, saj poleg omenjenega pretvarjanja zvoka v vibracije omogoča tudi spremljanje aktivnosti, kot so štetje korakov, dnevna aktivnost ipd. Lahko pa je tudi nadomestni pašček zapestne ure, kar se zdi še posebej zanimivo in privlačno. Na tak način lahko uporabnik običajno zapestno uro spremeni v novodobno komunikacijsko orodje.

Predstavniki podjetja v izjavah za medije poudarjajo, da je komunikacija prek zapestnice veliko bolj praktična in varna. Znebimo se namreč motečega brskanja za telefonom, saj se na klic odzovemo takoj, ko se dotaknemo uhlja. Ker s prstom hkrati zadušimo zvok okolice, naj bi klice slišali zelo jasno in glasno. Poudarjajo tudi, da je tak način poslušanja veliko bolj intimen, saj vibracije zaznava le uporabnik zapestnice, zato prisluškovanje ni mogoče.

Zadnje različice zapestnice naj bi začeli pošiljati uporabnikom prihodnji mesec, takrat pa bo tudi postalo jasno, ali je na tisoče zgodnjih kupcev tudi zadovoljnih z naložbo. Cena take pametne zapestnice se je v času kampanj zbiranja denarja gibala okrog 150 ameriških dolarjev, ko bo prispela tudi na prodane police, bo najverjetneje še nekoliko višja.