Težava je le, da je sporočilnost izbranega koncerta sila skromna – Mendelssohnovo koncertantno delo stoji namreč nekako neodločno med virtuoznim preigravanjem pasaž, kakšnim sladkobnim vznikom melodičnih okruškov in bombastičnimi kaskadami orkestrskih akordov, ki se le redko povežejo v bolj substancialno nabit glasbeni tok. Tudi zato je ocenjevanje muzikalnega dosežka solistke, južnokorejske pianistke Yeol Eum Son toliko težje. Po slišanem bi jo bilo mogoče hitro umestiti med številne podobne azijske zvezdnike, ki navdušujejo v prvi vrsti s svojo nepre

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.