Geely je tako kot največji posamični delničar enega najpomembnejših evropskih avtomobilskih proizvajalcev, ki med drugim izdeluje ikonske avtomobile znamke Mercedes Benz, prehitel kuvajtski državni sklad (6,8 odstotka) in Renault Nissan (3,1 odstotka).

O tem, da se Geely krepi v Daimlerju, je pred dnevi že pisal nemški poslovni časnik Handelsblatt, Li pa je pred časom na avtomobilskem dogodku v Bochumu na vprašanje glede načrtov o vstopu v podjetje iz Stuttgarta povedal le, da ima Evropa zelo pomembno vlogo za razvoj avtomobilskih znamk v Geelyjevem portfelju.

Geely je leta 2010 od ameriškega velikana Ford že prevzel švedskega proizvajalca Volvo Cars, konec minulega leta pa je postal še največji delničar koncerna Volvo Group. Kupil je namreč 8,2-odstotni delež in pridobil skupno 15,6-odstotni del glasovalnih pravic.

Li je sicer 10. na Forbesovi lestvici najbogatejših Kitajcev in 209. na seznamu najbogatejših Zemljanov. Njegovo premoženje je ocenjeno na skoraj 17 milijard ameriških dolarjev.