Družinska gazela LOTRIČ Meroslovje je tudi tokrat med finalisti Dnevnikovega izbora najboljših zaposlovalcev Zlata nit. Podjetje je bilo v preteklosti že prepoznano za najboljšega zaposlovalca in sicer med malimi podjetji, hitra rast zaposlenih pa jih je privedla že v skupino srednje velikih podjetij, saj zaposlujejo že več kot 50 sodelavcev. Na vprašanja je odgovarjal Marko Lotrič, direktor.

Kaj je ključni motivator, da se podjetje odloči vsako leto znova izmeri kakovost odnosa med zaposlenimi in organizacijo?

LOTRIČ Meroslovje je družinsko podjetje, v katerem se zelo dobro zavedamo, da smo ključ do uspešnega podjetja ljudje … Ki radi delamo to, kar delamo. In ustvarjamo z ljubeznijo. Predpogoj slednjega so seveda dobri medsebojni odnosi. Med sodelavci samimi ter v razmerju do vodstva oziroma podjetja v najširšem možnem pomenu. Slednje ne pomeni, da se nikoli ne srečujemo s »konflikti«; pomembno je, da se slednjih zavedamo ter jih sproti rešujemo. Moja vrata so tako vedno odprta za pogovor.

Zavedamo se tudi, da je pojmovanje tega kaj je dobro, kakovostno, izjemno subjektivno. Zato so pri spremljanju uspeha skupnega prizadevanja za dobro počutje nas vseh zunanji objektivni pristopi kot je projekt Zlata nit izjemno dobrodošli. J In nenazadnje – naša vizija je: »Ko pomisliš na merjenje, pomisliš na LOTRIČ Meroslovje«. V našem bistvu je, da želimo izmeriti vse, kar se izmeriti da – tudi kakovost naših odnosov. J

Kako ste obvestili sodelavce, da ste spet med finalisti in ali priznanje Zlata nit pomaga tudi pri krepitvi blagovne znamke dobrega delodajalca in ali se s priznanjem pohvalite tudi pri poslovnih partnerjih?

Sodelavke in sodelavce smo o ponovnem uspehu oziroma uvrstitvi med finaliste o tem z veseljem obvestili. Naša prednost je, da se kljub rasti ter pospešenemu zaposlovanju še veno lahko vsi skupaj dobimo na jutranji kavi. To je lepa priložnost za skupno druženje ter delitev za nas pomembnih informacij, ki njih sicer interno delimo tudi preko oglasnih desk.

Priznanje Zlata nit vsekakor pripomore pri krepitvi blagovne znamke dobrega zaposlovalca in predstavlja potrditev našega dobrega dela in prizadevanja. Zato o tem z veseljem obvestimo tudi naše poslovne partnerje in širšo javnost – naj si bo s pomočjo novice na spletni strani, objave na družbenih omrežjih ali celo zaznamka v naši korporativni brošuri oziroma v predstavitvi podjetja.

Kaj ste v vseh teh letih sodelovanja v Zlati niti prav z njeno pomočjo nadgradili v podjetju in kako ste, če ste, izkoristili mrežo podjetij, dobrih zaposlovalcev, ki je nastala v 11 letih izborov?

V podjetju LOTRIČ Meroslovje sledimo smernicam in merilom po vzoru evropske nagrade odličnosti – EFQM Excellence Award, ki temelji na devetih glavnih merilih, med katerimi so tudi zaposleni.

Projekt Zlata nit nam tako predstavlja odlično priložnost za vpogled v realno stanje in primerjavo z ostalimi podjetji. Postavi nam ogledalo ter nas opozori na področja, na katerih obstajajo možnosti za izboljšavo. Pri tem nam je vsekakor v pomoč mreža podjetij, dobrih zaposlovalcev. Sam dogodek Zlata nit ter z njegovo pomočjo stkane osebne in poslovne vezi so lepa priložnost za izmenjavo dobrih praks ter poslovno sodelovanje.

Kakšne zaposlitvene načrte imate za letos in ali tudi vam povzroča sive lase vse bolj praznem kadrovski bazen in kako se spopadate s tem? Zakaj menite je nenehno merjenje kakovosti odnosa med zaposlenim in organizacijo tako zelo pomembno pri HR podjetja?

Naše podjetje je v fazi intenzivne rasti, vzporedno s čimer se odvija pospešen proces zaposlovanja. V zadnjem obdobju smo tako številčno okrepili ekipo na področju prodaje ter izvajanja meritev na terenu. Trenutno pa imamo odprt oglas za delovno mesto referentke v logistiki. Iskanje kadrov je proces, k kateremu pristopamo celostno. Sodelujemo z vzgojno-izobraževalnimi ustanovami, imamo lastne štipendiste, s pomočjo projektov kot je na primer Zaposlitveni izziv pa spoznavamo tudi najrazličnejše, sveže pristope.