Reynolds Woodcock je vendarle lik iz Andersonove galerije portretov gospodovalnih, obsesivnih, posesivnih in predatorskih moških, ki smo jih videli v filmih Magnolija, Tekla bo kri in Gospodar. Seveda so vselej drugače posebni, a če je Paul Thomas Anderson, ki je s Fantomsko nitjo uresničil svoj »sanjski« film (navdihnjen s spomini njegovih staršev na povojno Anglijo in z njegovo strastjo do gotskih romanc), iz damskega krojača želel narediti nov edinstven lik, je tudi dobro vedel, da se to lahko posreči le s pomočjo igralca, ki je že iz z nafto obsedenega tirana v Tekla bo kr

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.