V takšni arbitrarnosti je potem minil tudi koncert. Gostujoči dirigent György Győriványi Ráth je Uverturo k Čarobni piščali predvsem prebral, v interpretacijskem podajanju pa je ostajal zaprašen, kot da ne bi v zadnjih tridesetih let historična izvajalska praksa vendarle odkrila mnogih novih obrazov, ki klasicistično glasbo še kako poživljajo: bolj odrezave sforzate, večjo gibkost manjše zasedbe, primernejše razmerje med zasedbo godal in pihal, bolj artikulirane melodične misli, previdno odmerjanje vibrata. Poslušalcu lahko tako ostaja »zgolj« navduše

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.