Tudi   Umetnina govori  o socialni bedi, a gre v prvi vrsti za druge teme: za enigmo samega ustvarjalnega  postopka (tudi v luči tedanjih  pozitivističnih znanstvenih  pogledov), za umetnikovo obsedeno iskanje pravega izraza, za odnos do  njegovih prejšnjih slik in do  sodobne in pretekle umetnosti nasploh, za  pojmovanje estetskega  v določenem zgodovinskem obdobju in družbeno  recepcijo novega v umetnosti.

V tem smislu se je Zola iz  časovne bližine dobrih dvajset let lotil danes verjetno  najslavnejšega (in najbolj  raziskovanega)  slikarskega  spora med

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.