Brdar, ki je med drugim sodeloval pri filmih, kot sta Zenit hrvaškega režiserja Daliborja Matanića in Mama Vlada Škafarja, je sprva študiral filozofijo, nato pa se je vpisal na filmsko akademijo v Zagrebu. Njegov poklic, ki v smislu pozornosti javnosti pogosto ostaja v ozadju, je z nagrado upravičeno stopil v prvi plan.

Kako ste s študija filozofije presedlali na filmsko fotografijo?

Med obema pravzaprav obstaja povezava: filozofija je čudenje nad svetom, tako kot je to na neki način tudi fotografija. Za študij filozofije me je na

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.