Dongfeng Motor Company bo po poročanju francoske tiskovne agencije AFP s tem postal še ena kitajska družba z mešanim lastništvom, ki se bo poskušala z dodatnim kapitalom prilagoditi novi zakonodaji. Ta omejuje vozila z motorjem z notranjim izgorevanjem in spodbuja električne avtomobile.

Družba je lani na Kitajskem prodala 1,5 milijona vozil, do leta 2022 pa naj bi prodaja dosegla 2,6 milijona, od tega najmanj 30 odstotkov iz segmenta električnih vozil. Nissan je že napovedal, da bodo vozila njegove znamke višjega cenovnega razreda Infiniti od leta 2025 na Kitajskem vozila izključno na elektriko.

Milijardna investicija bo namenjena različnim področjem, med drugim posodobitvi proizvodnje in dodatni vpeljavi pametnih tehnologij.

Nissanovi električni filozofiji se je na kitajskem trgu po mnenju analitikov sicer uspešno ob bok postavil Volkswagen, ki je partnerstvo oblikoval z državnim podjetjem JAC Motors. Prvi električni avtomobil naj bi na trg poslali do začetka prihodnjega leta.