V tem prispevku se bom v glavnem osredotočil na težave terciarnega izobraževanja, v katerega se lahko vključijo vsi, ki so končali srednjo šolo. Gre za sistem, katerega rezultat je, da je približno polovica vpisanih študentov na prehodu iz prvega v drugi letnik neuspešnih, v roku konča šolanje manj kot 30 odstotkov vpisanih, obenem pa dosežejo visoke ravni tudi pridni, ki v »normalnih« sistemih za tako raven niso sposobni. Malo ljudi se po srednji šoli vključi v vseživljenjsko izobraževanje, študenti se pritožujejo, da je študijski proces zastarel, gospodarstvo pa tarna, da mla

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.