»Naš cilj v letu 2018 je zagotoviti, da facebook ni samo zabaven, ampak tudi dober za počutje in družbo,« je generalni direktor podjetja Facebook Mark Zuckerberg včeraj zapisal na svojem družabnem omrežju. »Skupno smo naredili spremembe, ki so vsak dan zmanjšale čas, porabljen za facebook, za približno 50 milijonov ur,« je dodal. »To počnemo s spodbujanjem pomembnih povezav med ljudmi namesto pasivnega prejemanja vsebin. Že v zadnjem četrtletju smo uveljavili spremembe, da bi bilo na omrežju manj viralnih video posnetkov, in da bi zagotovili dobro porabo časa ljudi,« je zapisal.

Vrednost delnic podjetja je – po tem, ko je Zuckerberg naznanil, da ljudje na družbenem omrežju preživijo manj časa – padla za 4 odstotke, čeprav se je dejansko število uporabnikov omrežja v primerjavi s tem časom lani povečalo za 14 odstotkov.

Prvič v zgodovini upadlo število uporabnikov v ZDA in Kanadi

Družbeno omrežje je kljub temu v zadnjem četrtletju povečalo tudi dobiček in prihodke. Prvič v zgodovini se je za 700.000 zmanjšalo število uporabnikov na trgu ZDA in Kanade na 184 milijonov – a se to na poslovnih rezultatih ni poznalo.

Čisti dobiček je v četrtletju narasel s 3,56 milijarde dolarjev na 4,27 milijarde dolarjev. Četrtletni prihodki so narasli za kar 47 odstotkov na 12,97 milijarde dolarjev, v celotnem letu 2017 pa prav tako za 47 odstotkov na 40,65 milijarde dolarjev. Prav tako so narasli prihodki od oglasov, od tega pa je bil delež oglasov na mobilnih napravah 89-odstoten. V letu 2017 so se delnice Facebooka podražile za 43 odstotkov.