Kranjska obvoznica od Zlatega polja mimo Savskega otoka proti Laboram je bila dopoldne prizorišče nesreče, ki pa za to cesto ni več nenavadna. V globino okoli deset metrov je zgrmel tovornjak priklopnik. Vse se je zgodilo okoli 9. ure, kar nekaj srečnih okoliščin pa je res neverjetnih.

Na obvoznici sta vozili dve tovorni vozili v nasprotno smer, v ovinku pa naj bi prišlo do manjšega trka. Eno vozilo je obstalo na cestišču, drugo pa drselo proti zaščitni ograji, jo prebilo in zgrmelo v globino. Pod cesto je parkirišče za obiskovalce Savskega otoka, kjer je večji trgovski center in tudi nekaj gostinskih lokalov. Po trku je vozilo na srečo pristalo proč od parkiranih vozil, še večjo srečo pa je imel voznik. Ko so na kraj prihiteli reševalci in gasilci, je namreč sam zlezel iz razbite, sploščene kabine in po besedah očividcev je bil popolnoma priseben in tudi brez vidnih poškodb. Po nesreči je opisal dogajanje kot drsenje po spolzki podlagi, vse okoliščine pa bo razjasnila policijska preiskava. Vozilo je popolnoma uničeno, dlje časa pa je bila obvoznica mimo mestnega jedra tudi zaprta za promet. Kot so nam povedali reševalci, so bili tudi sami presenečeni, da jo je voznik tako srečno odnesel.

Končno prenova?

Že pred leti sta z istega nadvoza zgrmela vsaj dva osebna avtomobila, leta 2016 poleti pa v skoraj identičnih okoliščinah tudi tovornjak in tudi takrat ni bilo tragičnih posledic. Tudi takrat je vozilo drselo po gladkem vozišču po manjšem trku in pristalo na domala istem mestu kot danes, ko naj bi se sicer nesreča zgodila zaradi neprilagojene hitrosti voznika, ki je pozneje tako srečno preživel padec.

Na Mestni občini Kranj so dolga leta opozarjali na nevarni odsek, ker je urejanje problema v pristojnosti države, saj gre za državno cesto. Kot so sporočili, je ministrstvo za infrastrukturo prisluhnilo pozivom in v letošnji proračun umestilo okoli milijon evrov vredno prenovo obvoznice. Pogodba je bila podpisana lani jeseni, rok za dokončanje pa je eno leto po tem, ko bo izvajalec začel dela. Vendar pa to očitno še ne bo tako kmalu, ker je Tomaž Willenpart, odgovorni pri DRSI, pojasnil, da potekajo dogovori o služnostih pogodbah z lastniki zemljišč, kar je potrebno za izpeljavo gradnje.

Pri tem pa so različni tudi pogledi na to, ali naj pride do začasne služnosti ali odkupa zemljišč, kar pa lahko odobreno naložbo časovno zavleče. Vsekakor pa glede na roke letos še ni pričakovati boljših razmer na sicer zelo prometni in obremenjeni obvoznici, ki zlasti ob padavinah postane očitno tudi prava drsalnica. Resnično pravi čudež pa je, da ob dosedanjih nesrečah ni prišlo do hujših posledic ne za voznike padajočih vozil ne za tiste, ki so bili v času nesreč na tem delu Savskega otoka.