Morda je Woody Allen – prav zaradi svojih zgodnjih mojstrovin – emblematičen primer dileme o ločenosti avtorja od umetniškega dela: mar ni avtor že davno »mrtev«, naj ne bi avtorjeve biografije pustili ob strani in v umetniških delih uživali zgolj v estetskem smislu? In z druge strani: je to res mogoče? Zdi se, da gre bolj kot za kar koli drugega za vprašanje privilegija: kako blizu so nam podobne izkušnje osebno in ali si torej sploh lahko privoščimo, da bi na takšno vedenje umetnikov gledali odmaknjeno.

Woody Allen namreč že vse življenje snema filme o – ne zločinu

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.