Scenografski domislek Branka Hojnika prizorišče postavi v eksterier in epsko razpre planjave rodne grude. Predstava kot domači vseslovenski gledališki produkt si – končno! – ne pomišlja v popolnosti izrabiti redkega privilegija velikega prizorišča. Mestoma uradni ceremonial – razumljivo, saj se predstava odvrti med enim in drugim političnim govorom – izrabi ves razpoložljivi tehnični arzenal Cankarjevega doma: od velikanske, vizualno atraktivne in idejno močne črno-bele videoprojekcije Ateja Tutte, ki spretno komb

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.