Je največkrat nagrajeni gledališki režiser na naših odrih. Na oder je postavil največji in najbolj krvavi praep Homerjevo Iliado. Uveljavil se je tudi z avtorskimi projekti, na primer Koža, Tihožitje, Hrepenenje in smrt Sylvie Plath… Rad ima gledališča, v katerih je preigral oziroma uveljavil že različne režiserske prijeme.

Kot pravi zase, je bolj počasne sorte. S preudarnimi počasnimi koraki zdaj uveljavlja svoj teater, ki išče in zopet išče, pri čemer se odreka znanim kalupom dramatike in od nje ob uprizoritvah vzame morda samo naslov, motiv, temo, včasih le

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.