Pravzaprav avto ni le eden, temveč so trije, razlikujejo pa se po dolžini, pri čemer se zdi najbolj smiselna vmesna različica z dolžinsko mero 4,96 metra, ki jo bo povprečno poučeni voznik na cesti še lahko obvladal. Pri najdaljši s kar 5,31 metra dolžine postane parkiranje, sploh v kakšni parkirni hiši, že misija nemogoče. Kljub pomoči parkirnih senzorjev in kamere. Odgovor na vprašanje, zakaj je proace verso za večje družine zadetek v polno, predstavlja razporeditev osmih sedežev. Premore namreč drugo in tretjo vrsto, pri čemer veseli vzdolžna pomičnost, ki nadgradi uporabnost glede na prostorske potrebe. Najbolje pri vsem pa je, da vstop na obeh straneh poenostavljajo drsna vrata, le pomoč elektrike bi si želeli. Podobno velja tudi pri zajetnih prtljažnih vratih, ki jim bodo naše lepše polovice le stežka kos. Seveda je od tega, koliko sedežev je nameščenih, odvisna prostornina prtljažnika, a boste že z osnovnimi 603 litri dokaj dobro shajali.

Na prvi pogled dimenzije delujejo strašljivo, sploh višinska mera 1,9 metra, a boste s štirikolesnikom hitro na ti, saj je občutek med vožnjo veliko bolj podoben osebnemu avtomobilu kot pa kakšnemu dostavniku, pri čemer veseli visok položaj sedenja, tudi preglednost je zgledna. Za dostop do visoko nasajenega sedeža boste morali uporabiti nekaj plezalnih sposobnosti. In seveda, testni proace verso je razvajal s serijsko opremo family, katere del so bili ob popolni varnosti tudi parkirni senzorji in kamera, samodejna klimatska naprava ter barvni zaslon na dotik. Sploh pomoč senzorjev in kamere pride še kako prav, če seveda želite karoserijo ohraniti v prvotni deviški podobi.

Da je bil za pogon testneža zadolžen dizel, ne čudi, saj je vse prilagojeno temu, da bo obremenitev očetove denarnice karseda majhna. Pljuča dihajo s prostornino dveh litrov, v pomoč pa jim je 150 iskrivih konjičkov, ki komajda čakajo, da jih poženete v tek. Seveda morate opustiti vse morebitne želje po dinamični vožnji, ne nazadnje ne želite, da bi vaše potnike (otroke) premetavalo sem ter tja kot vreče krompirja, kljub temu pa so vozne zmogljivosti več kot primerne, saj je najvišja hitrost zadostnih 170 km/h. Bolj nas je zanimala povprečna poraba, ki se je ustavila pri številki osem, nam pa ni bilo jasno, kako so dosegli v tehničnih podatkih zapisanih 5,3 litra. Veseli smo bili 69-litrske posode za gorivo in posledično 860-kilometrskega dosega z enim polnjenjem. Le namesto ročnega bi si želeli samodejnega menjalnika, a v kombinaciji s tem motorjem ni na voljo, ponujajo ga zgolj pri najmočnejšem s 177 konji moči.

Dilema, kako hitro, varno in udobno prevažati več otrok, je tako rešena, ostane samo še tista, ki je povezana s ceno. Ta s 35.360 evrov sicer ne deluje zastrašujoče, a je v družini, v kateri oče in mama zaslužita povprečno plačo okoli evrskega tisočaka, takšen znesek težko zbrati, kljub različnim oblikam financiranja.