Želja vsake ženske, ki prisega na urejen videz, je imeti postavo s popolnimi oblinami, pa vendar včasih tudi odrekanje hrani ali garanje v fitnesu za to ni dovolj. Številne športnice tarnajo, da imajo zaradi krepkih mišic na nogah in ozkih bokov težave pri nakupu ustreznih hlač. Hlačnice so preozke, pas je preširok.

Kdo bi lahko bolje rešil zagato kot veliki poznavalec športa, fitnesa in modnega sveta Carlo Freddi? Ustanovitelj blagovne znamke Freddy je svojo pot do svetovne slave začel leta 1976 – sprva z izdelovanjem profesionalne obutve za ples in gimnastiko. Svojo ponudbo je pozneje dopolnil s pestro izbiro oblačil, pred petimi leti pa je svetovni trg prevzel z revolucionarnimi hlačami. Njihova največja odlika je revolucionarna tehnologija WR.UP, s katero je povezal ženstvenost in tehnološke inovacije. Zahvaljujoč učinku oblikovanja je ženska silhueta naravno izboljšana.

Od lanskega decembra je »čudežne« hlače mogoče kupiti tudi v Sloveniji. »Freddyjeve revolucionarne hlače sem prvič opazila pred dvema letoma na spletu. Takoj sem se zaljubila vanje. Žal jih v Sloveniji ni bilo mogoče kupiti, zato sem se povezala z zastopniki in se odpravila v Milano. Ko sem hlače pomerila, sem se takoj odločila, da jih je treba deliti tudi s Slovenkami,« začetek zgodbe opiše lastnica Freddy Slovenija in trgovine Pant Room Maja Kesič. »Postale so kos, ki ga preprosto morate imeti in so pisane na kožo vsem ženskam, ki želijo svojo ženstvenost povezati z neverjetnim občutkom udobja. Privzdignejo in stisnejo, kjer je treba. Če nimaš časa preživljati v fitnesu, potem jih nujno potrebuješ,« meni sogovornica.

Posebni šivi namesto odvečne pene

»Freddy je postal ena vodilnih blagovnih znamk tako v svetu športa in fitnesa kot tudi v modnem svetu. Njegovo moč izraža njegova edinstvenost oziroma filozofija, ki nosi preprosto sporočilo: umetnost gibanja,« dodaja Kesičeva.

Kolekcijo hlač, ki so že osvojile številne znane Slovenke, med njimi manekenko Iris Mulej in pevko Katayo, so na odprtju trgovine predstavile njene ambasadorke Tina Apostolova, Eva Flerin, Patricija Pangeršič in Tamara Simovič. Največ pozornosti je pritegnila televizijska voditeljica Jasna Kuljaj, oblečena v usnjeno različico. »Ne vem, v kateri luknji sem živela, toda bila sem ena redkih Slovenk, ki do lanskega decembra, ko so me povabili k sodelovanju, nisem vedela za tovrstno znamko. Seveda me je ideja hitro navdušila. Nekoč sem namreč že oblekla hlače, ki naj bi izpopolnile ženske obline, a se mi je zdela pena, s katero so bile napolnjene tiste hlače, povsem nenaravna in odveč. V njih se mi je zdelo, kot da to nisem več jaz. Pri hlačah freddy pa gre za poseben postopek krojenja in šivov, ki lepo oblikujejo postavo,« nam je zaupala Kuljajeva. V njeni omari kraljujeta dva para priljubljenih hlač – črne usnjene za bolj slovesne dogodke in črne tkaninaste za vsakdanje priložnosti. »Oba modela sta malce višja v pasu, saj mi tovrstni kroj najbolje pristaja. V usnjenih hlačah se nasploh odlično počutim, v njih sem vodila tudi svojo oddajo, v kateri pretežno sedim, zato je še toliko pomembneje, da se mi lepo prilegajo in me šivi nikjer ne stiskajo. S ponosom in samozavestno sem vanje skočila tudi na zabavi v Kongu po svoji monokomediji Borka, kjer sem se morala na hitro urediti.«

Za konec še namig Kuljajeve – najlepše vam bodo hlače pristajale, če si boste majico, srajco ali pulover zatlačile vanje. Zakaj bi z njimi zakrivale zadnjico, ko pa jo hlače tako zapeljivo oblikujejo?