Če padem z avtom v mestno prometno marmelado, se lahko v miru nagledam reklamnih veleplakatov, ki zasedajo robove vpadnic, in si predstavljam, da bi morala biti njihova cena vse višja, saj imam vtis, da je pred semaforji stoječih avtomobilov v mojem mestu vse več in da so časi trajanja prometnih konic vse daljši, tako da imajo veleplakati, ki nas obveščajo o ugodnih nakupih novih avtomobilov, koncertih slavnih zvezd, božičnih barvah ženskega spodnjega perila in izredni skrbi zavarovalnic za našo varnost, vse večjo gledanost. Kadar imam srečo in je promet tekoč, se včasih vpra

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.