Dvajseterica klubov, ki nastopa v elitnem španskem prvenstvu, je lani samo od televizijskih pravic skupaj zaslužilo 1,247 milijarde evrov, kar je 10 milijonov evrov več kot leto poprej. Prihodki med klubi so sicer porazdeljeni v skladu z dosežki iz zadnjih petih sezonah, kar je tudi razlog, da je Barcelona, ki je bila državna prvakinja v letih 2013, 2015 in 2016, v žep pospravila največ.

Kataloncem s 140 milijoni prihodkov z naslova televizijskih pravic pričakovano sledi Real Madrid, ki je lani prvič po letu 2012 znova osvojil naslov španskega prvaka, na tretjem mestu pa je z 99 milijoni evrov mestni tekmec kraljevega kluba Atletico.

Vodstvo španskega prvenstva je kar 90 odstotkov televizijskega denarja sicer porazdelila med klube prve lige, preostalih deset odstotkov pa pripadlo klubom v drugoligaški konkurenci. A tako udeleženci elitnega kot drugorazrednega tekmovanja si lahko že kmalu obetajo še več denarja, saj so pogajanja za sklenitev nove televizijske pogodbe, ki bo v veljavo stopila v sezoni 2019/2020, že v teku. Če gre verjeti predsedniku la lige Javierju Tabasu, bo vredna kar 2,3 milijarde evrov.