Režiser Eduard Miler (v ustaljeni navezi z dramaturginjo Žanino Mirčevsko) je k tej »igri argumentov« pristopil primerno zadržano, malce »suho« in avtorsko diskretno (tej usmeritvi sledita tudi scenografija Branka Hojnika in kostumografija Jelene Proković). Osredotočil se je na »drobno tkivo« gledališkega organizma, ga vizualno razgibal z nevsiljivo projekcijo (Atej Tutta) in pozornost namenil zlasti brušenju igralskih interpretacij, denimo pretehtan

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.