Vožnja brez volana ni več samo ideja, temveč vse bolj realnost. Pri Renaultu so napovedali, da bodo samovozeča vozila na cesto pripeljali že do leta 2021. Avtonomna vožnja pa med drugim pomeni, da bodo vozniki med vožnjo pridobili tudi nekaj prostega časa in ga izkoristili za kaj drugega kot vožnjo. Francoski proizvajalec avtomobilov v tem vidi nov izziv, zato se je odločil investirati v medije, v revije, ki bodo bodočim voznikom in potnikom samovozečih avtomobilov krajšale čas med vožnjo brez volana. V Renaultu so tako kupili 40 odstotkov delnic medijske hiše Challenges Group in s tem naredili morda nenavaden, a logičen korak naprej ter s tem postali prvi proizvajalec avtomobilov na svetu, pri katerem so se usmerili tudi v založništvo.

»Ta projekt je povsem v skladu s strategijo Renaulta, katere cilj je ponuditi nove, kakovostne povezane storitve in izboljšati strankine izkušnje,« je nedavno povedal predsednik Renaulta Carlos Ghosn.

Renault ni razkril, koliko je plačal za 40 odstotni delež v medijski skupini, ki izdaja pet publikacij, vključno z revijo Challenges, ki je enakovredna poslovni reviji Fortune.

»Ta projekt bo milijonom voznikom in njihovim potnikom omogočil popolnoma brezplačen dostop do kakovostnih informacij in vsebin,« so še sporočili iz Renaulta.