Spencer Hunt: Zasebnost moramo jemati kot valuto, ker je tako ali tako nimamo več
Pogovor s Spencerjem Huntom, enim ključnih ameriških strokovnjakov za razvoj VR-iger, torej iger, ki jih igramo v svetu navidezne resničnosti, je razodetje. Če misliš, da se zavedaš, koliko zasebnosti si že izgubil, in če si pripravljen na dokaj temačno sliko tega, kaj se lahko zgodi, ko se bo v naše življenje začela vpletati še ponudba iz razširjene resničnosti, po srečanju z njim kmalu ugotoviš, da v resnici ničesar ne veš prav dobro in da je vse skupaj lahko še bolj črno, kot si se bal. Navidezna in razširjena resničnost za igralce videoiger brez dvoma prinašata nove dimenzije zabave, kakršnih smo bili vajeni le iz znanstvenofantastičnih filmov in knjig, je pa vprašanje, kaj vse bomo še dobili v paketu z njimi.
(Foto: Filip Trezner / ZFF)
Hunt se dobro zaveda prednosti in slabosti navideznega sveta ter tega, da smo, če se temu upiramo ali ne, že izgubili del zasebnosti. O tem, v katero smer bo šel r...