Pred skoraj dvesto leti se je v Evropi pojavila fotografija kot čista fenomenološka zadeva, ki je bila že v svojih začetkih precej neberljiva. Nicephore Niepce, izumitelj heliografije, je preprosto kamero usmeril s svojega okna na ulico za več kot osem ur. Nastala je presvetljena silhueta streh in ulice, potopljene v črnino. Martin Baebler je z občutljivo snovjo premazal črno-beli negativ in ga nastavil svetlobi za več tednov, z zapletenimi kemičnimi postopki razvil analogni zapis ter ga prenesel na velike črno-bele formate. Ti so na videz naključni in neberljivi, a podroben po

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.