Z dosežki desetletnikov, ki so tudi dosežki slovenskih učiteljev, smo lahko torej razmeroma zadovoljni. So obet za prihodnost. Biti dober v bralni pismenosti ne pomeni zgolj tega, da znaš dobro brati. Pomeni precej več. Zmožnost razumevanja prebranega namreč temelji na izkušnjah pri delu z različnimi besedili, na motiviranosti in razgledanosti. Pomen se namreč rodi v interakciji med zapisanim in predstavami bralca. Otrok, ki mu je dano videti kakšno razstavo, potovati, se družiti, se vsak dan pogovarjati s starši, ima torej večje možnosti, da bo razumel, o čem pripoved

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.