Da podjetja preizkušajo avtomobile svojih konkurentov, je v avtomobilski industriji pogosta praksa. Po navadi konkurenčno vozilo kupijo, ga testirajo, tudi razstavijo, ponovno sestavijo in ugotovijo, kaj točno nasprotnik ponuja. Pri Mercedesu pa so pred kratkim postali še bolj predrzni.
Da bi se pripravili na začetek prodaje svojega popolnoma električnega terenskega vozila, so se odločili testirati Teslin model X. Vendar ga niso kupili, kot je v navadi, ampak so se v upravnem odboru očetovskega podjetja Daimler odločili, da ga bodo le najeli. Za nameček so avto najeli pri podjetju, ki ponuja najem avtomobila po receptu delilne ekonomije oziroma v slogu, ki je podoben najemanju stanovanj prek Airbnb. Najeti avto torej ni bil last podjetja, od katerega ga je najel Mercedes, temveč nič hudega slutečega para, ki je med počitnicami želel z oddajo avtomobila, ki v tem času ni bil v rabi, še nekaj zaslužiti, poroča časnik Spiegel.
Najeto Teslo peljali do Barcelone in jo popolnoma razstavili
Glede na podatke poslovalnice za najem avtomobilov, je vozilo preživelo serijo zelo zahtevnih preizkusov. Z njim so se iz Nemčije zapeljali tudi do Barcelone in nazaj. Preden so ga vrnili v poslovalnico, so ga še popolnoma razstavili in ponovno sestavili. Avto je bil ob vrnitvi delujoč, imel pa je poškodovano barvo, vrata prtljažnika in raztrgano oblogo na vhodnih vratih.
V poslovalnici so posumili, da je šlo za testiranje, ko so v predalu za rokavice našli lista papirja iz mercedesovega tehnološkega centra v nemškem mestu Sindelfingen. Sledenje lokaciji avtomobila pa je izdalo pot do Barcelone. Iz poslovalnice so kasneje sporočili, da je Mercedes z dejanjem kršil najemno pogodbo. Daimler naj bi lastnikoma avtomobila storjeno škodo deloma že odplačal, po poročanju medijev pa par zahteva še približno 15.000 evrov.
Daimler že v preteklosti obtožen »industrijskega vohunjenja«
To ni prvič, da so v Daimlerju storili kaj podobnega. Spiegel je aprila poročal, da so prek tujega podjetja najeli in testirali električni kombi nemškega logističnega podjetja Deutsche Post DHL. Ko je družba prek podatkov o lokaciji ugotovila, kaj se dogaja, so jih obtožili »industrijskega vohunjenja«. Daimler je nasprotno zatrdil, da je bilo njihovo ravnanje zakonito in da je med avtomobilskimi proizvajalci to nekaj običajnega.