Minister Carlo Calenda je po poročanju italijanskih medijev izpostavil razlike med zavezujočimi ponudbami, ki sta jih oddali nemška letalska družba Lufthansa in britanski nizkocenovni letalski prevoznik Easyjet, ter zgolj izrazom interesa, ki ga je pokazal Cerberus. Ameriški sklad za zdaj ni oddal uradne ponudbe za Alitalio, bil pa naj bi pripravljen za družbo odšteti med 100 in 400 milijonov evrov.

Vlada v Rimu je sicer oktobra prejela ponudbe za prevzem Alitalie od Lufthanse in Easyjeta ter še petih letalskih družb. »Preučujemo tri ponudbe. Prednost bo imela tista, ki bo Italiji jamčila učinkovite letalske povezave, ki bo zahtevala porabo kolikor je mogoče malo javnega denarja, ter da bo ohranila delovna mesta,« je po poročanju avstrijske tiskovne agencije APA povedal Calenda.

Alitalia je plačilno nesposobnost razglasila maja. Italijanska vlada si prizadeva, da bi jo prodala v celoti in ne bi ločila letalskega prometa od letaliških storitev. S tem namenom je rok za zaključek prodajnega postopka prestavila s 5. novembra na 30. april 2018. Država, ki vrednost letalske družbe ocenjuje na približno 800 milijonov evrov, je doslej za njeno nemoteno poslovanje odšteta že približno osem milijard evrov.