Sedem tednov se je ekipa slovenskega zagonskega podjetja Avokado urila v danskem pospeševalniku Growth-Train. Gre za podjetniški pospeševalnik, ki je usmerjen v hrano in zdravje, Avokado pa so medse izbrali izmed več kot 200 prijavljenih podjetij z vsega sveta.

Ekipa Avokada razvija blagovno znamko I like tofu, v okviru katere želijo ljudem na jedilnike oziroma krožnike pripeljati zdrave jedi, obogatene s tofujem. Razvili so osem produktov, osem različnih okusov ekološkega tofuja, ki jih je mogoče kupiti v približno 100 trgovinah na dveh trgih, v Sloveniji in Italiji. Izvoz predstavlja približno 80 odstotkov vseh prihodkov.

Vendar sta ustanovitelja Anja Korenč in Matic Batagelj že pred časom želela podjetje in blagovno znamko popeljati na višjo raven. »S tem, ko se pojavlja vse več opozoril, da je uživanje mesa škodljivo za naše zdravje in je prehod na prehrano rastlinskega izvora oklican za enega od največjih prehranskih trendov zadnjega časa, je I Like Tofu naš odgovor in naš prispevek k temu. Želimo si postati eden od nosilcev v tej prehranski revoluciji,« pravita ustanovitelja Avokada. Junija sta zato pripravila kampanjo množičnega financiranja na platformi Conda, kjer jima je 31 investitorjev namenilo 38.600 evrov oziroma 130 odstotkov več, kot sta načrtovala.

To je bilo znamenje, da sta na pravi poti, ko sta se pred mesecem dni selila v dansko mesto Nykøbing na otoku Falster, kjer sta se udeležila intenzivnega programa pospeševalnika Growth-Train, pa sta si v enem od izzivov prislužila še sodelovanje z milansko agencijo Design Group Italia, kar bo lahko še utrdilo njun položaj na italijanskem trgu. V agenciji so namreč ocenili, da bo sodelovanje s slovenskim podjetjem prineslo učinke, saj ima Avokado že dovolj natančno razdelano strategijo svoje blagovne znamke.

Intenzivni program v danskem pospeševalniku bodo sicer sklenili prihodnji teden na Demo dnevu, ko bodo ekipe potencialnim investitorjem predstavile svoja podjetja in poslovne ideje, v Avokadu pa si po besedah soustanoviteljice Anje Korenč obetajo predvsem vzpostavitev vezi z danskimi distributerji in trgovci. Od celotnega programa, je dodala, so odnesli nova znanja, mrežo kontaktov in poznanstev, predvsem pa izkušnjo, ki bo podjetju pomagala rasti v pravo smer.