Bistveni kosi oblačil vsake omare, ujeti v klasičen in brezčasen dizajn, ki je udoben in pristaja prav vsakomur, veljajo za dobro modno naložbo. Kosi, ki so preživeli desetletja in niso klonili pod težo hitro spreminjajočih se trendov, prinesejo s seboj čustva, nostalgijo, privlačnost, tudi luksuz. Pridih inovativnosti in prihodnosti, zaradi katerega bo oblačilo vedno zaželeno in nikoli ne bo v resnici doživelo svojega konca, je mogoče zaznati tudi med predstavitvijo slovenske blagovne znamke Morro Sartoriale. »Morro Sartoriale črpa manufakturno znanje iz tradicije slovenskega krojaštva. Pri izdelavi ne iščemo bližnjic,« pove direktor družbe Moda Mi & Lan Milan Mörec, nekoč dolgoletni tehnični direktor in član uprave Mure pred njenim stečajem.

Murin duh oživili s showroomom v Ljubljani

Oblačila Morro Sartoriale so v celoti narejena v Sloveniji. »Ukrojena so tako, da se popolnoma prilegajo telesu in so izpoved posameznikove osebnosti, saj svoje oblačilo ustvarjate skupaj z vrhunskimi strokovnjaki, ki jih ves čas tudi sami vzgajamo,« pove Mörec, ki je skupaj s partnerji postavil podjetje v Gornjih Petrovcih.

»Že dolgo delam v tekstilni panogi in pred dvema letoma postavljeno podjetje v Pomurju je bilo nekaj samoumevnega, hkrati pa zahvala okolju, kjer sem se tudi sam dolgo časa izobraževal na tem področju,« pove sogovornik, ki opomni, da Slovenci in Slovenke premalo cenimo lepo modo. »Zato je del mojega poslanstva tudi izobraževati mlade ljudi različnih profilov.« Pomurje je po razpadu tekstilne industrije ponujalo številne brezposelne krojače, zato ni bilo težko dobiti najboljše ekipe. »Starejši nas počasi zapuščajo, sami pa vzgajamo novo ekipo, ki se s svojimi svežimi idejami pridružujejo naši skupni viziji,« pove direktor podjetja, ki na kratko predstavi tudi aktualne trende za jesen in zimo. »Seveda prevladuje najboljša lahka volna. V lastni ponudbi imamo več sto različnih materialov. Ravno tako smo posebni, ne kopiramo drugih in imamo svoje znanje, svoje kreatorje.« Če vas zanima, koliko časa je potrebnega za izdelavo ene obleke, naj vam povemo, da boste čakali do tri tedne, cene pa se začnejo dvigati pri 290 evrih. »Cena je enaka za moški in ženski kostim, saj ne delamo razlik med spoloma. Ženski blejzer je izdelan na enak način kot moški suknjič, kar je v svetu prava redkost. Ne nazadnje je prav, da sta oba lepa,« še pove sogovornik, ki prišepne, da lahko ob hudi časovni stiski ekipa pripravi obleko tudi v tednu dni. Zato le pogumno stopite v njihov ljubljanski showroom, ki so ga pred dvema letoma odprli v Kristalni palači ljubljanskega BTC.

Nosita jih tudi Jan Plestenjak in Alfi Nipič

Znamki Morro Sartoriale, v kateri krojači in šivilje delajo z najkakovostnejšimi italijanskimi materiali v proizvodnji, ki upošteva mednarodne standarde, zaupa tudi glasbenik Jan Plestenjak. »Naša zvesta stranka je Alfi Nipič. Če morda niste vedeli, Nipič ni le vrhunski glasbenik, več kot odlična referenca za naše delo je tudi njegova izobrazba, saj je, verjamete ali ne, tekstilni tehnik, ki je prepoznal kakovost naših izdelkov,« je med družabnim delom praznovanja dveh let od odprtja showrooma v ljubljanski Kristalni palači povedal dobro razpoloženi Mörec, ki so mu prišli čestitat tudi številni znani obrazi. Tako smo tam opazili nekdanjega predsednika Slovenije Milana Kučana, predsednika uprave BTC Jožeta Mermala, prišla sta tudi tudi Ivo Daneu in nekdanji smučarski as Bojan Križaj. Modno revijo, na kateri so nastopili nekdanja miss Slovenije Tadeja Ternar, maneken Blaž Brudar in manekenka Nina Rajbar, je z zanimanjem spremljal tudi 6pack Čukur.