V pismu, v katerega je imel vpogled Guardian, so člane posadke opozorili, da se lahko pripravijo na resne posledice, če njihova povprečna prodaja na letih ne bo zadostna. V pismu so navedli deset produktov, ki jih člani posadke ne prodajo dovolj, med njimi tudi pijače, slaščice, kozmetika in nagradne srečke. Opozorili so jih, da niso dovolj učinkoviti, če ne prodajo za več kot 50 evrov dobrin tekom enega potovanja z letalom.

Navedli so, da tovrstni rezultati »niso sprejemljivi in jasno je, da preprosto ne opravljate svoje službe na krovu.« V pismu so jim sporočili tudi, da »pozorno spremljajo« njihovo prodajo in če v prihodnje ne bodo prodali več, bodo morali sprejemati nadaljnje ukrepe.

Primarna vloga kabinskega osebja sicer skrb za varnost potnikov

Operativni priročnik družbe Ryanair za kabinsko osebje sicer navaja, da je njihova primarna vloga »predvsem skrb za varnost potnikov«. V pismu pa so agencije navedle, da jim lahko Ryanair tudi skrajša delovni čas, če ne bodo dovolj učinkoviti.

Letalski prevoznik je že v začetku letošnjega leta zavračal kakršnekoli »pritiske« na osebje, po tem, ko je v javnost pricurljal zapis, ki osebju narekuje točno koliko obrokov, pijač in nagradnih srečk morajo prodati tekom leta. Če norme ne dosežejo, bi morali obrazložiti, zakaj točno je niso dosegli.