Vpoklici so seveda sestavni del avtomobilske industrije, njihov namen pa je načeloma skrb za kupca. Ali prevedeno: ko odkrijejo, da se nekaj lahko pokvari, to nato tudi brezplačno zamenjajo in popravijo. Verjetno odgovor na vprašanje, ali se vam to zdi dobro ali slabo, ni potreben. Občutek je seveda, da je vpoklicev veliko oziroma preveč. Toda avtomobil je tehnično zapleten izdelek, zato je verjetnost, da se pokvari kateri izmed tisoče sestavnih delov, relativno velika. Pri ameriški agenciji za varnost v prometu NHTSA so razkrili, da je vpoklicev vsako leto okoli 200, industrijo pa stanejo 40 milijard dolarjev. Čeprav se sliši veliko, to dejansko ni, o večini vpoklicev pa širša javnost sploh ni obveščena.

Dolgoročno se vpoklici znamkam splačajo, saj so vozila zanesljivejša in varnejša, to pa povečuje ugled in vrednost. Pri Toyoti, na primer, ki velja za pregovorno zanesljivo znamko, imajo do vpoklicev poseben odnos in pravijo, da ko nekdo kupi njihov avto, dobi statistično največjo verjetnost, da bodo zanj skrbeli. V podjetju imajo namreč ničelno toleranco do napak. Če na primer trgovec na avtomobilu najde napako, ki ni v njihovih poročilih, se za vpoklic pogosto odločijo celo pri avtih, starejših od desetih let. Navsezadnje je smisel vpoklica predvsem nekaj izboljšati.

Vsak vpoklic ima seveda tudi psihološki vpliv na lastnike avtomobilov, sploh v primeru okvar, zaradi katerih so ljudje izgubili življenje ali bili huje poškodovani. Kako se posameznik odzove, pa je odvisno od njegove osebnosti. Se pravi od tega, koliko je pozoren na nevarnosti v okolju. Pri večini ljudi bi morala takšna negativna novica omajati zaupanje v vozilo in povečati negotovost med vožnjo do te mere, da se odloči za zamenjavo avtomobila in blagovne znamke. To pa zato, ker težave z določenim modelom posplošimo na celotno znamko, kar je posledica generaliziranja podatkov. Konkurenca na trgu je izjemna, ljudem pa je pri nakupu avtomobila ob klasičnih postavkah, kot so videz, cena in poraba goriva, dostikrat pomembno tudi, kaj je o avtomobilu znanega glede morebitnih napak in že ugotovljenih okvar.

Na srečo je večina napak takšnih, da lastnikom povzročijo le nekaj sivih las, do najhujšega pa ne pride. Zato moramo na vpoklice gledati kot na sestavni del industrije, ki skrbi za to, da bo vožnja z leti postala še bolj varna.