Spet je tu knjižni sejem. Spet bomo govorili o knjigah. Večina nagovorov javnosti, ki se v tem času namnožijo, skuša okrepiti zavest, da je knjiga pomembna. Za slehernika in za družbo. Tako prepričanje je v zadnjih letih usahnilo še bolj, kot je usahnila prodaja knjig. Na vprašanje, zakaj ne kupujejo knjig, je v raziskavi Knjiga in bralci leta 1996 odgovorilo »ker me ne zanimajo« dva odstotka anketirancev, leta 2014 pa 29 odstotkov. Prav tako jih je še enkrat več izbralo odgovor »ker so predrage« in štirikrat več »ker jih imam preveč oziroma jih ne potrebujem«. Zato pa se jih je pol manj odločilo za odgovor »ker nimam časa za branje«. Knjig očitno ne potrebujemo tako, kot smo jih v prejšnjih časih.
Ni pravo vprašanje, kaj se je zgodilo z našo knjigo, ampak je vprašanje, kaj z njo delamo mi sami. Po eni strani ji ne gre najslabše – v ptičjo hišico, imenovano kn...