X3 je tehnološko seveda izjemno napreden avtomobil in ponuja skoraj vse, kar bavarski proizvajalec ponuja tudi v svojih modelih višjih razredov, navduši pa tudi z voznimi lastnostmi na urejenih cestah in zunaj njih, kjer mu na prvi pogled sicer ne bi pripisali takšnih sposobnosti, kot jih kasneje prikaže. Novi BMW X3 bo sprva na voljo s tremi bencinskimi in dvema dizelskima motorjema, pri čemer so, vsaj na začetku, vsi tudi opremljeni s samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Dizelska motorja sta 2-litrski s 190 konji (140 kilovati) in 3-litrski z 265 KM (195 kW), bencinski pa 2-litrska s 184 ali 252 KM (135 ali 185 kW), medtem ko vrh ponudbe predstavlja prvi avtomobil M performance te modelske serije, in sicer X3 M140i, ki se lahko pohvali s trilitrskim šestvaljnikom s 360 KM (265 kW). Najcenejši BMW X3 z osnovnim bencinskim motorjem je naprodaj za 49.900 evrov, osnovni dizelski stane 51.050 evrov. mat
BMW X3: S tretjo generacijo že več kot 4,7 metra
Petnajst let je že na cestah, če med obe cifri, ki tvorita zapisano število, vstavimo vejico, pa dobimo tudi podatek o prodanih primerkih v milijonih v tem času. Beseda teče o uspešnem BMW-jevem športnem terencu X3, ki je zdaj v obliki tretje generacije zapeljal tudi na slovenske ceste. V njej oblikovno avtomobil deluje bolj elegantno in dinamično, k čemur so pripomogle nekatere oblikovne spremembe (ki jih sicer na zunaj ni ravno veliko), pozna pa se tudi dolžinski prirastek šestih centimetrov, s katerimi X3 zdaj v dolžino meri že 4,71 metra. Prostornina prtljažnika je ostala enaka, a je s 550 litri več kot dovolj velika.

Novi BMW X3 deluje bolj dinamično od predhodnika. (Foto: Matjaž Terzič)