Si to v času »vojne za talente« res lahko privoščimo? Kako pomembna je znamka delodajalca, bodo govorili v torek, 21. novembra, na 12. Competovem dogodku. Uvodni govornik bo Svante Randlert, strokovnjak na področju človeških virov, Aco Momčilović bo predstavil dobro prakso hrvaškega podjetja Rimac avtomobili, na okrogli mizi pa bodo poleg njega sodelovali še mag. Dejan Turk (na fotografiji), predsednik uprave A1 in VIP mobile, Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik, in dr. Dejan Verčič s FDV. Dogodek bo zaokrožilo predavanje dr. Aleksandra Zadela.
Privlačni delodajalec
Vsako podjetje ima znamko delodajalca, če se tega zaveda ali ne. Vendar pa podjetje, ki svoje edinstvene identitete zaposlovalca ne prepozna in ne komunicira, zamuja priložnost, da postane privlačen delodajalec in prva izbira tako za obstoječe zaposlene kot za mlade talente.
