Na ljubljanski občini bodo po novem občinskem prostorskem načrtu lastnikom omejili izdajo soglasij za priključitev na občinsko cesto, ki jih lastniki zemljišč potrebujejo za ureditev začasnih parkirišč. Ta so v Ljubljani v zadnjih letih zrasla kot gobe po dežju ravno zaradi občinskih prostorskih aktov, ki so tako začasno rabo pravzaprav spodbujali. Na območju Ljubljane, še posebno na obrobju mestnega središča, je po naših ocenah zraslo okoli 3500 parkirnih prostorov, ki načenjajo občinsko prometno politiko zmanjševanja osebnega motornega prometa v mestu.

<

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.