»To, kar vidite v Songdu, je neposreden izid premišljenega pristopa k načrtovanju,« je pojasnil Stan Gale, predsednik podjetja Gale International, ki vodi razvoj pametnega okrožja. Celoten projekt izgradnje bo stal približno 30 milijonov evrov, pričakujejo pa, da bo do leta 2020 v celoti zaključen.

Prioriteta pametnega okrožja so javni prevozi za množice namesto tradicionalnih cest z maso avtomobilov. V okrožju je 24 kilometrov kolesarskih poti, ki so povezane s 145 kilometrov dolgim omrežjem kolesarskih poti v širšem mestu Songdo. Stanovanjske stavbe in podjetja so grajena največ dvanajst minut hoje od postaj avtobusov in podzemne železnice.

V mestu Songdo skupno živi približno 100.000 prebivalcev, v pametnem okrožju, ki so ga poimenovali International Business District (Mednarodno poslovno okrožje) pa 50.000. Zaenkrat v njem dela 70.000 ljudi, čeprav si je vlada na začetku predstavljala, da bi v njem lahko delalo tudi do 300.000 ljudi.

V prihodnje bi radi reciklirali vsaj 40 odstotkov porabljene vode

Približno 40 odstotkov okrožja zavzemajo zelene površine, kar je vsaj dvakrat več od količine zelenih površin v svetovnih metropolah, kot je recimo New York. Celotno mesto Songdo proizvede za tretjino manj toplogrednih plinov, v primerjavi z drugimi mesti podobne velikosti, na ulicah pa ni zaslediti košev in tovornjakov za smeti.

Prek pnevmatskih cevi jih namreč v nekaj sekundah neposredno prenesejo iz stanovanjskih zgradb do centralne naprave za sortiranje, kjer jih reciklirajo oziroma pretvorijo v energijo. V prihodnje načrtujejo še, da bodo reciklirali vsaj 40 odstotkov vse vode, ki jo prebivalci porabijo v gospodinjstvih. V okrožju je tudi vsaj sto stavb, ki imajo LEED certifikat, enega izmed certifikatov trajnostnih, ekoloških in energetskih gradbenih projektov. V načrtih pa je razširjenost LEED certifikata na vse zgradbe v okrožju.

»Na veliko načinov je to mesto, ki ga Korejci želijo pokazati svetu, saj je čisto, brez vidne revščine in deluje futuristično,« je za prispevek v The Los Angeles Times pojasnil tudi esejist Colin Marshall, ki sicer piše o mestih in živi v bolj nagnetenem Seulu.