»Nimam več besed! Po toliko medijskih objavah, po toliko preventivnih akcijah, spremembi zakonodaje – pa še vedno take težave pri dostopu do kraja nesreče na avtocesti,« se je po peturni težki intervenciji na štajerski avtocesti hudoval mariborski poklicni gasilec Boris Keršič, v noči na danes v vlogi prostovoljnega gasilca PGD Slovenska Bistrica in vodja intervencije na avtocesti.

Okoli pol enih zjutraj je 31-letni Romun ustavil priklopnik na odstavnem pasu avtoceste A1 med Slovensko Bistrico in Tepanjami. Menil je, da se mu je pokvaril motor. Skupaj s prav tako 31-letnim sovoznikom, tudi državljanom Romunije, sta izstopila iz kabine, tedaj pa je v predelu motorja nenadoma vzplamtel ogenj. Zaradi nenadnega ognja sta se oba umaknila od vozila, ogenj pa se je razširil na vozilo. Tovornjak je zgorel v celoti, priklopni del in tovor na njem pa delno. Tovornjak je bil poln palet s steklom, kartonom in različnimi rešetkami za plinske štedilnike. »V požaru ni bil nihče telesno poškodovan, materialna škoda pa po nestrokovni oceni znaša okoli 500.000 evrov. Policisti bodo pristojnemu tožilstvu podali poročilo,« je povedal tiskovni predstavnik PU Maribor Miran Šadl. Zaradi požara je bila avtocesta A1 iz Slovenske Bistrice proti Tepanjam zaprta do 5. ure zjutraj.

Trkali so na vrata voznika

K sreči tokrat življenja niso bila ogrožena. »Za dva kilometra smo potrebovali kar deset minut! Eden naših kolegov je moral spet ven iz gasilskega vozila in potem peš teči pred gasilskim avtom ter prositi voznike, da se nam umaknejo. In to na odseku, kjer so trije pasovi! Vsi so bili zapolnjeni. Enemu vozniku je moral kolega trkati po oknu, da se je vendarle umaknil. Mi smo na kraj prišli prvi, naslednji za nami šele čez dve minuti. Neverjetno, ampak tudi oni so morali umikati vozila pred seboj,« je dejal gasilec Boris Keršič. Povečini naj bi gnečo napravili tujci, a Slovenci, kot je zatrdil Keršič, nismo nobena izjema.

»Požar je bil v celoti razvit, s tehničnim posegom smo morali vdreti v notranjost, kjer je bilo natlačeno vse mogoče. Sodelovalo nas je kar 22 gasilcev, ki smo se pripeljali tja s sedmimi vozili,« je še povedal Boris Keršič. Naj dodamo, da je pred kratkim začela veljati zakonska sprememba, ki ob zastojih dovoljuje umik vozil tudi na odstavni pas, da bi se ja lažje in hitreje naredil sredinski reševalni pas. Očitno tudi to ne pomaga.