Delnice podjetja Snap so od marca letos, ko je podjetje vstopilo na borzo, nižje za skoraj 30 odstotkov, v primerjavi s preteklim letom pa so zabeležili izgubo približno 382 milijonov evrov.

Ena izmed okoliščin, ki je vplivala na slabo poslovanje, je tudi nastanek podobne aplikacije Instagram Stories, ki je v lasti Facebooka. Ta je želel Snapchat pred časom tudi kupiti, pa so v podjetju ponudbo zavrnili.

Danes Instagram Stories dnevno našteje 300 milijonov aktivnih uporabnikov, medtem ko jih ima Snapchat le 178 milijonov. V zadnjem četrtletju se je Snapchatu pridružilo le 4,5 milijonov novih dnevno aktivnih uporabnikov, kar je veliko pod pričakovanji Wall Streeta.

Več uporabnikov bi pridobili s prenovo aplikacije

»Ena stvar, ki smo jo slišali v preteklih letih, je, da je Snapchat težko razumljiv ali težko uporaben, zato se naša ekipa odziva na te povratne informacije,« je včeraj ob napovedi sprememb dejal direktor podjetja Snap Evan Spiegel.

Časovnice za spremembe še niso razkrili, so pa pojasnili, da bo njihov cilj olajšati odkrivanje vsebin v aplikaciji in ustvariti več priložnosti za ustvarjalce vsebin, da lahko zaslužijo kaj denarja.